Administratieve medewerk(st)er en klantenservice Administratieve medewerk(st)er en klantenservice

Functieomschrijving

Word jij blij van heel ordelijk te werken? Als jij een taak krijgt, werk jij deze dan liefst zo goed, efficiënt en ordelijk mogelijk af? Dan is dit misschien wel iets voor jou! 

Als klantenservice medewerk(st)er zorg je ervoor dat iedere dag alle brandende vragen van onze klanten beantwoord worden via de telefoon, livechat en per mails. Het is jouw taak om alles te regelen omtrent de retouren, naleveringen en terugbetalingen voor klanten. Je hebt dus veel contact met leveranciers en transporteurs, maar je springt ook bij in het eerstelijns klantcontact als het druk is. Vragen als “Waar blijft mijn pakketje?”, “Verkopen jullie ook vijvers?” en “Help, mijn plantenbak is nog niet geroest” beantwoord je alsof je het hele assortiment uit je hoofd kent. 

Weet je nog niets van plantenbakken of terrasverwarming? Geen paniek, je hoeft het niet alleen te doen. Je werkt direct samen met Jurgen. Hij is de productexpert van alle artikels, maar binnen no-time ben jij dat zelf ook! Weet jij en Jurgen het even niet? Dan kan je rechtstreeks naar onze leveranciers bellen en word je snel en met veel plezier geholpen.

Als administratieve functie heb je de volledige controle en is ordelijke werken een must. Je start altijd met het sorteren en controleren van de aankoop- en verkoopfacturen. Wanneer alles in orde is, is dat super. Als er een onjuiste factuur is, meld je dit aan de persoon die de factuur bezorgd heeft. Nadat de facturen in orde zijn, start je met het inboeken van de facturen.

Over jou en wat je gaat doen

  • - Je bent het zonnetje in huis, je werkt ordelijk en je schrijft alles op, waardoor je (bijna) niets vergeet;
  • - Je hebt dagelijks contact met de leveranciers en klanten;
  • - Je bent een luisterend oor voor de klant, wanneer deze een probleem of klacht heeft;
  • - Je volgt de klant altijd op. Wanneer je belooft dat de bestelling op maandag geleverd zal worden en de koerier helaas te laat is, breng je de klant daarvan op de hoogte;
  • - Je zorgt ervoor dat klanten gaan glimlachen als ze ‘Doika’ horen en wanneer er toch een negatieve review binnenkomt, trek jij alles uit de kast om toch weer vriendjes te worden;
  • - Je werkt proactief en als je denkt dat er iets beter kan aan onze website, werkwijze of procedures, dan breng je dit onder onze aandacht;

Een dag als Adminstatieve medewerk(st)er

Jouw dag begint om 9 uur en uiteraard met een lekker tas koffie. Je checkt onze mails en ziet dat er er e-mail vragen open staan. 

Gedurende de ochtend ondersteun je de klantenservice bij het opnemen van telefoontjes en het beantwoorden van brandende vragen via onze live chat. Je zult zien dat je meer bent dan een probleemoplosser. Je bent een vriendenmaker, productkenner, adviseur en soms zelfs net een psycholoog.

Het is net middag geweest en het is momenteel wat rustiger met de klantenservice en nu ga je je bezighouden met het sorteren en controleren van de aankoop- en verkoopfacturen. Nadat de facturen in orde zijn, start je met het inboeken van de facturen.

Wat wij bieden

  • - Een marktcomfort loon;
  • - Deeltijdse job: 30 u/week;
  • - Na goede werkpresatie een vast contract;
  • - Toekomstige groeimogelijkheden;
  • - Korting op het assortiment;
  • - Gezellige werksfeer;

Functievereisten

  • - Minimaal TSO werk- en denkniveau;
  • - Ervaring en affiniteit met klantcontact;
  • - Beheersen andere talen: Frans, Duits of Engels is een pluspunt;

Functieomschrijving

Word jij blij van heel ordelijk te werken? Als jij een taak krijgt, werk jij deze dan liefst zo goed, efficiënt en ordelijk mogelijk af? Dan is dit misschien wel iets voor jou! 

Als klantenservice medewerk(st)er zorg je ervoor dat iedere dag alle brandende vragen van onze klanten beantwoord worden via de telefoon, livechat en per mails. Het is jouw taak om alles te regelen omtrent de retouren, naleveringen en terugbetalingen voor klanten. Je hebt dus veel contact met leveranciers en transporteurs, maar je springt ook bij in het eerstelijns klantcontact als het druk is. Vragen als “Waar blijft mijn pakketje?”, “Verkopen jullie ook vijvers?” en “Help, mijn plantenbak is nog niet geroest” beantwoord je alsof je het hele assortiment uit je hoofd kent. 

Weet je nog niets van plantenbakken of terrasverwarming? Geen paniek, je hoeft het niet alleen te doen. Je werkt direct samen met Jurgen. Hij is de productexpert van alle artikels, maar binnen no-time ben jij dat zelf ook! Weet jij en Jurgen het even niet? Dan kan je rechtstreeks naar onze leveranciers bellen en word je snel en met veel plezier geholpen.

Als administratieve functie heb je de volledige controle en is ordelijke werken een must. Je start altijd met het sorteren en controleren van de aankoop- en verkoopfacturen. Wanneer alles in orde is, is dat super. Als er een onjuiste factuur is, meld je dit aan de persoon die de factuur bezorgd heeft. Nadat de facturen in orde zijn, start je met het inboeken van de facturen.

Over jou en wat je gaat doen

  • - Je bent het zonnetje in huis, je werkt ordelijk en je schrijft alles op, waardoor je (bijna) niets vergeet;
  • - Je hebt dagelijks contact met de leveranciers en klanten;
  • - Je bent een luisterend oor voor de klant, wanneer deze een probleem of klacht heeft;
  • - Je volgt de klant altijd op. Wanneer je belooft dat de bestelling op maandag geleverd zal worden en de koerier helaas te laat is, breng je de klant daarvan op de hoogte;
  • - Je zorgt ervoor dat klanten gaan glimlachen als ze ‘Doika’ horen en wanneer er toch een negatieve review binnenkomt, trek jij alles uit de kast om toch weer vriendjes te worden;
  • - Je werkt proactief en als je denkt dat er iets beter kan aan onze website, werkwijze of procedures, dan breng je dit onder onze aandacht;

Een dag als Adminstatieve medewerk(st)er

Jouw dag begint om 9 uur en uiteraard met een lekker tas koffie. Je checkt onze mails en ziet dat er er e-mail vragen open staan. 

Gedurende de ochtend ondersteun je de klantenservice bij het opnemen van telefoontjes en het beantwoorden van brandende vragen via onze live chat. Je zult zien dat je meer bent dan een probleemoplosser. Je bent een vriendenmaker, productkenner, adviseur en soms zelfs net een psycholoog.

Het is net middag geweest en het is momenteel wat rustiger met de klantenservice en nu ga je je bezighouden met het sorteren en controleren van de aankoop- en verkoopfacturen. Nadat de facturen in orde zijn, start je met het inboeken van de facturen.

Wat wij bieden

  • - Een marktcomfort loon;
  • - Deeltijdse job: 30 u/week;
  • - Na goede werkpresatie een vast contract;
  • - Toekomstige groeimogelijkheden;
  • - Korting op het assortiment;
  • - Gezellige werksfeer;

Functievereisten

  • - Minimaal TSO werk- en denkniveau;
  • - Ervaring en affiniteit met klantcontact;
  • - Beheersen andere talen: Frans, Duits of Engels is een pluspunt;