Een eenvoudige manier om in contact te komen

Schade bij levering

Wij controleren onze artikelen altijd voordat wij ze verzenden. Hoe zorgvuldig we onze producten ook verpakken, het kan toch gebeuren dat het pakket of het product tijdens het vervoer beschadigd raakt en het is erg vervelend als dit gebeurt.

Maak je geen zorgen. Maak in dat geval foto's van de beschadigde verpakking met en zonder het verzendlabel met jou naam op en van het beschadigde product in de verpakking en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Samen zullen we een passende oplossing vinden!

Schade moet altijd binnen twee dagen worden gemeld. Na de 2 dagen kunnen wij helaas geen aanspraak meer maken op schadevergoeding. Indien de zending bij aflevering tekenen van schade vertoont, gelieve dit aan de transporteur te melden en dit op de afleveringsbon te vermelden.

Schade bij levering

Wij controleren onze artikelen altijd voordat wij ze verzenden. Hoe zorgvuldig we onze producten ook verpakken, het kan toch gebeuren dat het pakket of het product tijdens het vervoer beschadigd raakt en het is erg vervelend als dit gebeurt.

Maak je geen zorgen. Maak in dat geval foto's van de beschadigde verpakking met en zonder het verzendlabel met jou naam op en van het beschadigde product in de verpakking en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Samen zullen we een passende oplossing vinden!

Schade moet altijd binnen twee dagen worden gemeld. Na de 2 dagen kunnen wij helaas geen aanspraak meer maken op schadevergoeding. Indien de zending bij aflevering tekenen van schade vertoont, gelieve dit aan de transporteur te melden en dit op de afleveringsbon te vermelden.

Net toegevoegd aan uw verlanglijstje:
Mijn verlanglijstje
U heeft dit product net aan de winkelwagen toegevoegd:
Ga naar de winkelwagen