Hé, waarmee kunnen we je helpen?

klantenservice doika

Doika Plus

Het is een eenvoudig en leuk manier om te besparen op toekomstige aankopen. We noemen deze punten Doika Plus Punten. Hoe meer punten je verzamelt, hoe groter de kortingen die je kunt ontvangen. Het enige wat je hoeft te doen is lid worden van Doika Plus en beginnen met shoppen bij onze winkel.

Betaalmethodes

Voordat je leuke dingen met je product kunt gaan doen, moet je eerst betalen. Zodra je gaat betalen kom je in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken en kan je veilig en snel je bestelling afrekenen.

Zakelijk bestellen

Indien je voor jouw bedrijf besteld dat in Nederland gevestigd is, kan je bestellen volgens Intracommunitaire levering. Dit wilt zeggen dat u kunt bestellen met vrijstelling van btw. Om ervoor te zorgen dat u op deze manier bij ons kunt bestellen, dient u met ons contact op te nemen. Er moet steeds vooraf betaald worden, alvorens wij tot verzending overgaan.

Waar is mijn bestelling?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, duurt het gemiddeld één werkdag om de producten op te halen, in te pakken en aan de transporteur te overhandigen. 
Wanneer je bestelling bij het sorteercentrum van de vervoerder is aangekomen, ontvang je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Heb je na 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan kan je altijd de status van je bestelling navragen via onze live chat of een e-mail sturen naar info@doika.be.

Mijn Account

Handig! Beheer je adressen, volg de status van jouw bestellingen en bekijk de nieuwsbrieven. Door een account aan te maken bij Doika, kun je sneller afrekenen, meerdere verzendadressen opslaan, jouw bestellingen bekijken/volgen en meer.

Retourneren

Wanneer je bestelling geleverd is heb je 28 dagen de tijd om van gedachten te veranderen. Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling dan kun je deze zonder opgaaf van reden retourneren. Belangrijk is wel dat het product in "nieuwstaat" is. Ook moet het in de de originele verpakking zitten. Tevens zijn de retourkosten voor de klant. Wel heb je de mogelijkheid om het product gratis op locatie binnen te brengen.

Voorraad

Waarom Doika? Grote voorraad! Bij Doika hebben we diverse groot distributiecentra's waar het merendeel van ons assortiment op voorraad is. Op deze manier kunnen we onze snelle levering garanderen.

Offerte aanvragen

Wil je een product op maat laten maken? Dat kan bij Doika! Vraag een offerte aan. Bij afname van meer dan 5 stuks kunnen wij je een aantrekkelijke korting geven. We helpen je graag verder.

Klachten

Heb je een slechte ervaring hebben gehad bij Doika van het product of van de service, dan horen wij dat graag.

Schade bij levering

Wij controleren onze artikelen altijd voordat wij ze verzenden. Hoe zorgvuldig we onze producten ook verpakken, het kan toch gebeuren dat het pakket of het product tijdens het vervoer beschadigd raakt en het is erg vervelend als dit gebeurt.

Maak je geen zorgen. Maak in dat geval foto's van de beschadigde verpakking met en zonder het verzendlabel met jou naam op en van het beschadigde product in de verpakking en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Samen zullen we een passende oplossing vinden!

Schade moet altijd binnen twee dagen worden gemeld. Na de 2 dagen kunnen wij helaas geen aanspraak meer maken op schadevergoeding. Indien de zending bij aflevering tekenen van schade vertoont, gelieve dit aan de transporteur te melden en dit op de afleveringsbon te vermelden.

Garantie

Wij leveren alleen producten met fabrieksgarantie. Toch kan het gebeuren dat een product na gebruik defect raakt. Neem hiervoor contact met ons op.

Montageservice Logixbox

Wanneer je een Logixbox brievenbus bij ons besteld dan leveren we deze gratis bij jou. Heb je geen tijd of weet je niet hoe je de pakketbrievenbus of pakketbox moet monteren? Of heb je het juiste gereedschap niet in huis? Maak dan gebruik van onze montageservice. Op deze pagina lees je meer over onze diensten. Let op: plaatsing is enkel mogelijk in Nederland voor de brievenbussen van het merk Logixbox.

Over Ons

Werken met kwaliteitsproducten in combinatie met snelle levertijden en de scherpste prijzen zorgt voor veel tevreden klanten! Dit zorgt voor een ongelooflijke werktevredenheid. De visie die ik had voor Doika was om de klant centraal te stellen. Dit hebben we gedaan door alles wat we doen rondom de site hierop te richten. We investeren enorm veel in het gebruiksgemak van de website en ook in de benodigdheden om de klanten zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Doika Reviews

Elke dag doen wij ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Natuurlijk kan er altijd wel eens iets mis gaan, maar we kunnen met trots zeggen dat we op 500 reviews gemiddeld een 9,5 op 10 hebben! Daar zijn we trots op!

Vacatures

"Ben je op zoek naar een nieuwe, opwindende uitdaging in een dynamisch, snelgroeiend bedrijf? Geweldig, want Doika is op zoek naar talent zoals jij! Wij ZIJN AAN HET WERVEN! Ontdek onze vacatures en zie hoe jij deel kunt uitmaken van ons geweldige team. Solliciteer vandaag nog en maak de volgende stap in je carrière. Wij kunnen niet wachten om jou te ontmoeten!

Veelgestelde vragen

Over Doika

Aardig van je om het te vragen. Doika bied je het beste voor Tuin & Buiten. Advies van productexperts en razendsnel verzonden. Aangenaam! Meer over Doika...

Nee, wij hebben geen showroom. Het is echter wel mogelijk om bepaalde producten te komen bekijken. Dit is altijd op afspraak. Om een afspraak te boeken, mag je ons contacteren via onze live chat of een mail sturen naar info@doika.be.

Indien je vragen hebt over een bepaald product, kun je ook contact opnemen met onze klantendienst, info@doika.be en live chat.

Al de prijzen op onze webwinkel zijn inclusief btw.

Bestellen

Selecteer ‘Betalen binnen 30 dagen’ in de checkout en krijg 30 dagen de tijd om je bestelling thuis te bekijken voordat je betaalt. Altijd zonder rente en zonder extra kosten wanneer je op tijd betaalt. Het voordeel? Je betaalt alleen voor wat je houdt. Betalen doe je met krediet of debit kaart of Bancontact, ideal, etc...

Ons klantenserviceteam bestaat uit service- en productexperts. Heb je een vraag over een product? Dan stel je je vraag het best via onze Livechat die 24/7 beschikbaar is. Op die manier kunnen wij je vraag direct aan de juiste productexpert stellen en krijg je het beste antwoord. Het kan gebeuren dat we een vraag niet kunnen beantwoorden, maar dan sturen we je een e-mail met het antwoord op je vraag.

Je kunt op 2 manieren een account aanmaken:

1. tijdens het bestelproces kun je een account maken selecteren. Er wordt dan automatisch een account voor je aangemaakt.
2. Op de inlogpagina kun je een account aanmaken door bij 'Maak een account aan' te klikken. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail. Ook zal je dan altijd de laatste updates ontvangen omtrent je bestelling en ontvang je kortingscodes tot maar liefst 40%.

Om een bestelling te plaatsen is het niet nodig een account aan te maken. Je kunt ook afrekenen als 'gast'. Als je wel een account aanmaakt, ontvang je hier informatie over je bestellingen, nieuwsbriefinschrijvingen en statusupdates van lopende bestellingen. Toekomstige bestellingen zullen ook sneller gaan omdat je alleen maar hoeft in te loggen.

Af en toe kan het voorkomen dat de online bestelling om een of andere reden niet goed werkt. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice, wij zullen het voor je nakijken en je verder helpen. Indien nodig kunnen wij de bestelling ook handmatig voor je opmaken.

Dit is in sommige gevallen mogelijk. Dit is afhankelijk of wij het product op voorraad hebben en bij welke distributiecentra het product op voorraad is. Om hier achter te komen kan je ons een bericht sturen via onze live chat met het verzoek het product op te halen of te omschrijven welk product je graag zou willen ophalen of zien.

Ja, dit is mogelijk.

Ja, dit is zeker mogelijk. Bij het afrekenen kan je je bedrijfs- en BTW-nummer vermelden.

Ons uitgebreide assortiment is niet alleen interessant voor de handige tuinier. Ook als zakelijke klant actief in de groene sector bent u van harte welkom. Wij leveren onder andere aan hoveniers, aannemers, projectontwikkelaars, horeca en (tuin)architecten.

Voor onze zakelijke klanten actief in de groene sector bieden wij interessante tarieven en leveringsvoorwaarden. Heeft u interesse, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij maken graag een offerte voor u. Ook denken wij graag met u mee en adviseren wij u over de toepassing van onze producten. Vind op deze pagina meer info.

Bezorging

Alle bestellingen boven de €60 worden gratis bezorgd. Er is alleen een toeslag voor levering op de Waddeneilanden.

Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt enkele gewenste afleverdata aangeven in het opmerkingenveld in de winkelwagen. Hiermee zal rekening worden gehouden, maar het is geen garantie dat het op de opgegeven datum geleverd zal worden. (Voorbeeld: Graag levering op 12 oktober)

Dit is vervelend, maar geen ramp! Laat ons a.u.b. altijd tijdig weten dat er op de dag van levering niemand aanwezig zal zijn. Ook raden wij aan om altijd een briefje op de deur te plakken, met een kort woordje voor de koerier, zodat hij alsnog kan bezorgen. (Bijv. graag aan de zijkant van het huis plaatsen) Zo voorkom je onnodige 2e bezorgkosten.

Dienst na aankoop

Nadat je je bestelling hebt geplaatst en alle producten op voorraad zijn, duurt het gemiddeld één werkdag om de producten op te halen, in te pakken en aan de transporteur te overhandigen.
Wanneer je bestelling bij het sorteercentrum van de vervoerder is aangekomen, ontvang je een Track & Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Heb je na 3 werkdagen na het plaatsen van je bestelling nog geen Track & Trace code ontvangen? Dan kan je altijd de status van je bestelling navragen via onze live chat of een e-mail sturen naar info@doika.be.

U ontvangt altijd automatisch een factuur na het plaatsen van een bestelling. Deze factuur ontvangt u na betaling. De factuur wordt per mail vestuurd en het kan gebeuren dat deze in uw spam terecht komt. Gelieve dus ook uw spam te controleren. TIP: indien u een zakelijke klant bent, gelieve bij het afrekenen het bedrijf en uw BTW-nummer te vermelden. Hier is een vakje voor. Op deze manier komt het op de factuur te staan.

Als je meerdere producten bij ons bestelt, kan het voorkomen dat wij deze, vanwege de lengte of het gewicht, in meerdere aparte pakketten naar je toe sturen. In het sorteercentrum van de transporteur kan het gebeuren dat de pakketten gescheiden worden en dat het ene pakket eerder aankomt dan het andere. Controleer je Track & Trace code of bezoek onze orderstatus pagina voor het aantal pakketten dat naar je onderweg is en welke al zijn afgeleverd.

Heb je alle pakketten ontvangen, maar mis je toch nog een product? Geen nood. Stuur een e-mail naar info@doika.be met je vraag en ordernummer en wij zorgen ervoor dat je het product zo snel mogelijk ontvangt.

Wij controleren onze artikelen altijd voordat wij ze verzenden. Hoe zorgvuldig we onze producten ook verpakken, het kan toch gebeuren dat het pakket of het product tijdens het vervoer beschadigd raakt en het is erg vervelend als dit gebeurt.

Maak je geen zorgen. Maak in dat geval foto's van de beschadigde verpakking met en zonder het verzendlabel met jou naam op en van het beschadigde product in de verpakking en neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Samen zullen we een passende oplossing vinden!

Schade moet altijd binnen twee dagen worden gemeld. Na de 2 dagen kunnen wij helaas geen aanspraak meer maken op schadevergoeding. Indien de zending bij aflevering tekenen van schade vertoont, gelieve dit aan de transporteur te melden en dit op de afleveringsbon te vermelden.

Ruilen en retourneren

Geen probleem! Retourneren bij Doika is gratis binnen 28 dagen na aankoop als je het binnenbrengt bij ons distributiecentrum. Wil je het product liever door ons laten ophalen of per koerier laten versturen dan zijn deze kosten voor jouw eigen rekening. Indien je product binnen de garantieperiode kapot gaat kan je een retour aanvragen zodat wij jouw product kunnen repareren of vervangen, in dit geval is het altijd gratis. Je kunt een retour aanvragen via onze mail met een ingevuld retour document. (mail naar info@doika.be) Wanneer je jouw retouraanvraag hebt ingediend zullen wij jouw aanvraag controleren en ontvang je een bericht met de verdere instructies.

Wij kunnen uw bestelling nog aanpassen als u zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt. In sommige gevallen is de bestelling al verwerkt en verzonden. In het laatste geval kunnen we de bestelling niet meer aanpassen.

Ja, dit is mogelijk, behalve als het artikel op maat is gemaakt of als het al naar je onderweg is.

Offerte

Een offerte aanvragen kan via mail, contactformulier of telefonisch bij onze klantendienst.

Neem hiervoor eenvoudig contact op met onze klantendienst, wij zullen de levering direct voor je opmaken.

Indien je meer dan 10 stuks wenst te bestellen, kan er iets aan de prijs gedaan worden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Product Accessoires

Het uitlaseren van je huisnummer is mogelijk bij de brievenbussen van het merk Geroba. (Twijfelt je of de brievenbus die je wenst van Geroba is? Kijk dan in de titel of je er Geroba in ziet staan, ook kan je in de specificaties terug vinden als het een brievenbus is van Geroba) Als je een uitgelaserd huisnummer wenst bij je nieuwe brievenbus van Geroba, moet je zowel de brievenbus toevoegen aan het winkelmandje als ook het uitlaseren van het huisnummer product toevoegen aan je winkelwagen. Nadat je beide producten hebt toegevoegd kan je het gewenste cijfer toevoegen in het opmerkingen vakje in de winkelwagen. (Bijv. uitlaseren huisnummer 13.)

Montage

Wij hebben voor 2 merken van brievenbussen een montageservice. Namelijk voor het merk Geroba en het merk Logixbox.

Wanneer je een Geroba brievenbus door ons wilt laten monteren, mag je met ons contact opnemen en dan kunnen wij aan de hand van je adres de prijs opmaken voor de plaating.

Wanneer je een Logixbox brievenbus bij ons besteld dan leveren we deze gratis bij jou. Heb je geen tijd of weet je niet hoe je de pakketbrievenbus of pakketbox moet monteren? Of heb je het juiste gereedschap niet in huis? Maak dan gebruik van onze montageservice. Op deze pagina lees je meer over onze diensten. Let op: plaatsing is enkel mogelijk in Nederland voor de brievenbussen van het merk Logixbox.

Cortenstaal

Bijna al onze producten uit cortenstaal worden ongeroest geleverd. Dit omdat je het cortenstaal niet kan lassen als het reeds geroest is.


Heb je nog vragen?

Mail ons

Binnen 24u reactie

Klik hier

Chat met ons

Van 11:00 - 18:00 beschikbaar

Rechts onder